
ПРОСУВАННЯ В СОЦ.МЕРЕЖАХ
Інтернет-комунікація не закінчується створенням веб-сайту.
SMM-маркетинг – просування компанії, бренду, продукції або послуги за допомогою соціальних платформ. До основних напрямів роботи SMM-менеджера відноситься:
- Створення і розвиток груп в популярних соціальних мережах Facebook і Instagram;
- Стимулювання інтересу користувачів до спільнот, залучення нової аудиторії;
- Постійна комунікація з учасниками спільноти;
- Запуск та аналіз платної реклами в Facebook і Instagram;
- Моніторинг та аналітика спільнот конкурентів;
- Надання рекомендацій щодо організації подальшої стратегій.
В результаті SMM-просування збільшується кількість підписок, що позитивно впливає на продажі. За допомогою даного виду розкрутки вдається підвищити популярність продукту/послуги/компанії, збільшити лояльність цільової аудиторії, сформувати імідж бренду та отримувати потужний feedback.